Як навчитися керувати своїми емоціями?

Жінки за своєю природою чутливі і нерідко трапляються ситуації, коли нам важко утримати емоції всередині себе. Особливо часто такі ситуації бувають на роботі з її постійними стресами, навантаженнями і напругою.Як навчитися керувати своїми емоціями А емоційний сплеск, навіть тривалістю в кілька секунд, може серйозно порушити робочий ритм або більше того, погано позначитися на вашій подальшій кар’єрі. Тому потрібно вміти управляти своїми емоціями на роботі.

Стрес.

Це найбільш частий супутник практично будь-якого виду роботи і виникає він його, як правило, через непередбачені ситуації і труднощі. Коли у вас трапляється стресова ситуація, ні в якому разі не потрібно панікувати або виходити з себе, як це роблять багато жінок. Необхідно використовувати стрес як стимул і почати відразу вирішувати проблему, не втрачаючи часу на зайві емоції, вони нічим не допоможуть, а тільки погіршать ситуацію. Якщо відчуття стресу не проходить, то можна відвести його за допомогою розслабляючого дихання. Для цього потрібно сісти зручно в кріслі і повільно вдихнути, потім затримати повітря на кілька секунд і повільно видихнути. Представляючи, при цьому, як йдуть з кожним видихом ваші проблеми і негативні емоції.

Хвилювання.

Почуття хвилювання нерідко виникає перед важливими заходами, які мають для вас велике значення або де ви будете в центрі уваги. Для того щоб впорається з хвилюванням потрібно подумки пережити майбутнє вам захід і уявити собі його вдалий для вас кінець. Якщо ви вже бували на подібних заходах, то згадайте, як ви успішно їх проходили. Спогади про свої успіхи допомагають побороти хвилювання і зрадити впевненості у своїх силах.

Розчарування.
Всі мають відносно роботи якісь плани, прагнення і навіть мрії. Але вони можуть зруйнуватися, в тому числі і не з вашої вини. У таких ситуаціях неминуче виникає розчарування, і чим більше втрата, тим воно горче. Будь-яке розчарування, яке сильне воно не було, через час пройде. Головне в момент, коли ви почуєте неприємну для вас новину, наприклад, відмова підвищити вас на посаді, потрібно зберігати спокій і не висловлювати емоцій відкрито. Тому що в таких ситуаціях нездатність керувати своїми емоціями на роботі може тільки погіршити ситуацію. Якщо стримати емоції неможливо, то не потрібно виражати їх прилюдно, особливо перед керівництвом.

Гнів

Якщо рішення начальника або якісь дії ваших колег викликали у вас гнів, і ви хочете висловити їм усе, що думаєте, то робити це треба не підвищуючи тону і без прояву агресії. Найкраще висловіть свій гнів у формі запитань, а не звинувачень і претензій. Такі дії допоможуть звільнитися від емоцій і побудувати продуктивний, професійний діалог.

Приниження

На роботі цілком можливо принизливе для вас вираз від керівництва, та ще й перед всім колективом. У такому разі не варто відразу починати суперечку або закочувати скандал, але й не можна залишити його без уваги. Потрібно просто у приватній бесіді натякнути начальнику, що такі вирази в вас адреса неприйнятні, при цьому під час розмови не можна використовувати різкі слова і вирази.

Наприкінці слід зазначити, що управління своїми емоціями на роботі, важливо також як і професійні якості. Працівник нездатний контролювати свої емоції на робочому місці, довго на ньому не протримається.

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>