Як зробити робочий день простіше

Якщо улюблена робота перестала приносити радість, а вранці ти приречено допиває свій ранковий кава і понуро бредеш до зупинки, відчуваючи себе втомленою і розбитою, швидше за все у тебе робочий стрес. До такого стану може призвести маса причин. У підсумку все валиться з рук, ти стаєш розсіяною і дратівливою, і живеш «від дзвінка до дзвінка». Можливо, ти просто не знаєш, як зробити робочий день простіше. Сподіваюся, що ці поради допоможуть тобі відчувати себе краще на робочому місці або, як мінімум, дадуть поштовх для нових ідей.

  1. Як зробити робочий день простішеЗаведи планувальник. Планувальник – відмінна штука, якщо у тебе багато завдань, які потрібно виконати протягом дня. Найкраще приділяти плануванню 10-15 хвилин вранці або ввечері. Склади список справ, а потім розстав пріоритети. Найзручніше великий планувальник, який можна покласти на стіл – так у тебе перед очима буде список справ на весь тиждень, який легко коригувати, і ти нічого не забудеш!
  2. Наведи порядок. Це прописна істина: порядок на столі – порядок в голові. Якщо у тебе на столі «творчий безлад», купа сувенірів, привезених турботливими колегами з екзотичних країн, чашка, ложка, печенюшка, то твоє зростаюче роздратування цілком зрозуміле. Сувеніри – додому, ложку в чашку, печенюшку в рот, паперу розсортуй по лотках, красиво розстав папки і перебери канцелярське приладдя. На столі має залишитися тільки необхідне і улюблена фотографія. Те ж стосується і робочого столу на комп’ютері – користуйся папками, видаляє непотрібні файли.
  3. Контролюй свій робочий час. Допомога колегам – це дуже важливо, але не на шкоду виконання своїх завдань. Якщо розумієш, що не встигаєш зробити свою роботу, забудь словосполучення «незручно відмовити». Немає нічого поганого в тому, що ти відмовиш. Головне, сказати про це спокійно і обгрунтувати свою відповідь. В іншому випадку, ти ризикуєш отримати додатковий обсяг чужої роботи і заробити нервовий розлад від неможливості якісно виконати свої завдання.
  4. Забудь про соціальні мережі. Порахуй, скільки часу ти проводиш в соцмережах. Думаю, що цифра тебе здивує. Те, що ти відволікаєшся на перевірку статусу або на відповідь кращій подрузі, значно знижує концентрацію твоєї уваги. Відповідно ти швидше втомлюєшся. Перевіряй свої повідомлення в обід або перед відходом, а, якщо ти дійсно зацікавлена ​​в тому, як зробити робочий день простіше, тоді краще взагалі закрий відволікаючі сторінки.
  5. Справі – час, потісі – час. І найголовніше – як тільки ти виходиш з офісу, забудь про роботу. Тільки в екстрених випадках роботу можна взяти додому. А в решту часу пам’ятай: всі завдання в твоєму планувальнику, на столі порядок, вранці тебе чекає чашка запашної кави. Похвали себе, розслабся і відпочинь. Ти це заслужила!

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>